Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

3rd Dirt Racers @ ArenaRacingClub - 4/7/2010

Ολοκληρώθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε το τρίτο Dirt Racers με -κατά την άποψή μου- μεγάλη επιτυχία. Οι συμμετοχές ήταν αρκετές παρά την εποχή, γεγονός που μπορεί να βοηθήθηκε και από τη μεταφορά του επικείμενου αγώνα της ΕΛΜΕ από την FRT στην Arena. Οι κατηγορίες γνωστές, 1/10 EP Off Road 2WD και 4WD καθώς και 1/18 Off Road. Η κύρια αλλαγή όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα είχε να κάνει με την προκαθορισμένη ώρα που έτρεχε η κάθε σειρά (προκριματικά και τελικούς), καθώς η Arena επέλεξε να τρέχουν τα αυτοκίνητα ακριβώς, και τέταρτο, και μισή της ώρας με τους οδηγούς να μη χρειάζεται να τρέχουν από σειρά σε σειρά. Τα διαλείμματα ήταν μεγάλα...και το μόνο αρνητικό που εγώ βρήκα ήταν οι υψηλές θερμοκρασίες οι οποίες είχαν και την αντίστοιχη επιρροή στα ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων. 

Προσωπικά έτρεξα μόνο στα 2WD καθώς περιμένω το καινούριο μοτέρ για το τετρακίνητο B44 το οποίο αναμμένεται να έρθει στις προσεχείς ημέρες. Στα τετρακίνητα φαινόταν απο τα προκριματικά πως η μάχη θα ήταν για άλλη μια φορά οικογενειακή υπόθεση με του Amaxas Brothers (Team Durango και Tamiya) να είναι πολύ γρήγοροι και τον Ζαχαρόπουλο (Associated B44) παρά τις δυσκολίες -στα προκριματικά και τους τελικούς- με τα ηλεκτρονικά του να είναι ιδιαίτερα ταχύς κάνοντας -αν δεν απατώμαι-  και το fastest lap της ημέρας. Η pole position πήγε στον Αμαξά Γιώργο με το Durango με τον αδερφό του, Δημήτρη (Tamiya), να ξεκινάει δεύτερος και τον Ζαχαρόπουλο τρίτο. Οι απουσίες των Περογιαννάκη και Παπαγιαννακόπουλο ήταν εμφανείς! Νext time...! Το πρώτο πεντάλεπτο των τελικών ήταν απο τα καλύτερα που έχω παρακολουθήσει στη σύντομη ηλεκτρική μου εμπειρία, καθώς οι τρείς πρώτοι οδηγοί μάχονταν πολύ ωραία και καθαρά για τη νίκη με τον Ζαχαρόπουλο να πιέζει και να εκμεταλλέυεται μερικά λάθη των αδερφών και να περνάει στην πρώτη θέση, μέχρις ότου να κάνει cut off από θερμοκρασία στα ηλεκτρονικά, αφήνοντας τα αδέρφια να συνεχίσουν τη μάχη...και την οικογενειακή υπόθεση.
Νικητής του πρώτου πενταλέπτου ήταν ο Γιώργος οποίος κατά την άποψη μου είναι ο πιο σταθερός αλλά και πολύ γρήγορος οδηγός. Πρός το τέλος του τελικού ο Δημήτρης Αμαξάς έπαθε κάποια βλάβη (δε γνωρίζω τι) με αποτέλεσμα τη δεύτερη θέση να πάρει ο Φωκιανός (Associated B44) ενώ στην τρίτη θέση πέρασε ο Φωτεινός (Losi). Στο δεύτερο 5λεπτο των τελικών, τα πράγματα συνεχίστηκαν στο ίδιο μοτίβο με τους τρείς πρώτους να παλεύουν για τη νίκη. Αυτή τη φορά, ο έταιρος Αμαξάς, ο Δημήτρης, πήρε τη νίκη και όλα έδειχναν πως ο τρίτος και τελευταίος τελικός θα είχε πολύ ενδιαφέρον καθώς θα έβγαινε και ο νικητής της κατηγορίας. Αυτή τη φορά ο Ζαχαρόπουλος ο οποίος ήταν πολύ γρήγορος πήρε τη νίκη με τον Αμαξά Γιώργο δεύτερο και το αδερφό του στην τρίτη θέση. Τελικά αποτελέσματα: 1) Αμαξάς Γιώργος [Team Durango] 2) Αμαξάς Δημήτρης [Tamiya] 3) Ζαχαρόπουλος Κώστας [Associated B44].

Η κατηγορία των πισωκίνητων ήταν υπόθεση για έναν, τον Πανευρωπαϊκό Δημήτρη Φωτεινό (Losi) ο οποίός ήταν πολύ γρήγορος από την αρχή μέχρι το τέλος (Αργύρη πού ήσουν???) κερδίζοντας όλα τα προκριματικά και τους τελικούς και πέρνοντας επάξια τη νίκη. Στη δεύτερη θέση ήρθα εγώ (Ansmann Xpro/JConcepts) πέρνοντας και στα τρία προκριματικά  τη δεύτερη θέση. Στους τελικούς δυστυχώς κάποια θέματα με το διαφορικό μου δεν μου επέτρεψαν να πιέσω περισσότερο κυνηγώντας κάποιο καλύτερο αποτέλεσμα το οποίο έτσι και αλλιώς δύσκολα θα ερχόταν. Τρίτος ο Κούτρας Δημήτρης και αυτός με Ansmann Xpro και λάστιχα JConcepts με τον οποίο είχαμε μάχη για τη δεύτερη θέση μέχρι τον τελευταίο γύρο.

Στα 1/18 τα πολλά λόγια είναι περιττά. Πολύ γέλιο και κέφι από όλους τους οδηγούς με τελικό νικητή τον Γιαννακόπουλο Άρη.

3 σχόλια:

  1. eyxaristo Greg Duzo gia ta ilektronika pou mou daneise kai mporesa na paixo. Duzo Powered!! Thanks bro!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xexe...νόου γουόριζ (=no worries)! Την επόμενη φορά θα είναι έτοιμο και το asso και θα γίνει πανννικός. Τέστις τέστις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/7/10, 3:45 μ.μ.

    pote einai to epomeno(epomena?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή