Μέσα Ιουλίου και οι αγωνιστικές υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα Β. Ελλάδος συνεχίστηκαν. Ο δεύτερος προγραμματισμένος αγώνας διεξήχθη στην πίστα της Ξάνθης με μειωμένες όμως συμμετοχές. Οι 20 συμμετοχές σίγουρα δεν ήταν το επιθυμητό νούμερο αφού υπάρχει μεγάλη αγωνιστική δύναμη τόσο στην Ξάνθη και την Ορεστιάδα, όσο και στην Θεσσαλονίκη. Μάλλον η ημερομηνία διεξαγωγής έπαιξε αρνητικό ρόλο και μάλλον πρέπει οι διοργανωτές να το σκεφτούν καλύτερα την νέα χρονιά για την περίοδο διεξαγωγής του αγώνα, αφού έτσι δεν ανταμείφθηκε η μεγάλη προσπάθεια των ανθρώπων της πίστας για έναν άρτιο αγώνα. Η πίστα φέτος δέχθηκε αρκετές βελτιώσεις, αλλά και αλλαγές στο layout παραμένοντας πάντα αρκετά γρήγορη και άκρως διασκεδαστική για τους οδηγούς. Στα παραλειπόμενα του αγώνα να αναφέρουμε και δύο πρεμιέρες για το Losi EU στα χέρια του Χριστόπουλου που έκανε την πρώτη εμφάνιση σε Ελληνικές πίστες, αλλά το ίδιο ισχύει και για το Agama A8 Evo στα χέρια του Λάσκαρη που ήρθε στην Ελλάδα κυριολεκτικά στο παρά πέντε για να δοκιμαστεί από το κατάστημα Hobbytech.
Αγωνιστικά, και οι δύο τελικοί χαρακτηρίστηκαν από τον συναγωνισμό αλλά και τα σβησίματα κινητήρων, που συνέχεια άλλαζαν την κατάταξη. Στον β' τελικό ο Παραστατίδης Ανέστης επικράτησε των υπολοίπων, ακολουθούμενος από τους Μητσιόπουλο και Σαλπιγκτίδη στις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Χαριτόπουλος, Αναστασιάδης, Καραμανίδης,Σπανομαρίδης, Κεσίδης και Κίτσος.
Στον α' τελικό ο Παπαρέγκας Τάσος συνέχισε το πετυχημένο σερί του, κερδίζοντας ακόμη έναν αγώνα στις πίστες της Β. Ελλάδος, επικρατώντας σχετικά άνετα με δύο γύρους διαφορά από τον δεύτερο Λεοντόπουλο που έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα και τον τρίτο Δεληπάλα Απόστολο. Ακολούθησαν οι Παραστατίδης, Χριστόπουλος, Παπαρέγκας Γιάννης, Φλωρίδης, Νικολόπουλος, Χατζηαβραμίδης και Λάσκαρης ο οποίος ενώ διεκδικούσε μια θέση στοβάθρο, ο δέκτης του είχε αντίθετη γνώμη
Πηγή: rc-news.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου