Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Συνέντευξη Σ. Κοντούζογλου στο rc-news.gr


DSC_00141Ο Σταμάτης Κοντούζογλου μιλά αποκλειστικά στο www.rc-news.gr

- Σταμάτη πόσα χρόνια ασχολείσαι με τον μοντελισμό ; (Ένα μικρό ιστορικό, πρώτο αυτοκίνητο, πρώτη κατηγορία κ.τλ.)

Με τον μοντελισμό ασχολούμαι από 5 ετών, με διάφορα μοντελα οπως Schumacher Cat 1/10 Electric Off Road, Yankee 1/5, Tamiya (το μονο που θυμαμαι ειναι οτι ητανε τετρακίνητο με καπακι Porsche και μηχανικο speed control που έπαιρνε φωτια καθε φορα!),κυριως λογο του θειου μου που, τοτε, ειχε Μοντελιστικο καταστημα. Σε αγωνιστικο επιπεδο ξεκινησα σε ηλικα 13 ετων και ετρεξα 3 πρωταθληματα με Pirate, στην Γλυφαδα της ΕΜΕ τοτε, απο το '95-'97, κυριως στο 1/8 buggy αλλα και μερικους αγωνες On-road 1/10 και 1/8 με BMT. Μετα απο ενα μεγαλο διαλειμμα για σπουδες στο εξωτερικο, αρχισα παλι να τρεχω δεκα χρονια μετα, το 2007.


- Πόσο εύκολα ή δύσκολα ήρθε ο τίτλος το 2009;P90605401
Ο τιτλος ηρθε μετα απο πολλες ωρες προπονησης στις πιστες και δουλειας στο εργαστηριο. Οι ωρες που πρεπει να αφιερωσει καποιος για να παει καλα προετοιμασμενος σε εναν αγωνα ειναι πολλες. Εκτος αυτου, και ενω εχεις προετοιματει σωστα, τα αποτελεσματα ερχονται μονο με μια καλη συνεργασια και υποστηριξη στην πιστα. Ο Δημητρης Κουτρας και το RCHobbyAthens βοηθησαν σε αυτο και ετσι ο τιτλος ηρθε πολυ πιο ευκολα.
- Το επίπεδο του ανταγωνισμού είναι υψηλό στην Ελλάδα; Τί μπορεί να αλλάξει;
Το επιπεδο στην Eλλαδα συνεχως ανεβαινει και αυτο φαινεται απο τον αριθμο των συμμετοχων, τις νεες πιστες αλλα και την ποιοτητα των αγωνων. Υπαρχει ανταγωνισμος και αυτο ειναι καλο. Ειμαστε στο σωστο δρομο αλλα αυτο που λειπει ειναι η ομαδικη δουλεια, με οτι αυτο συνεπάγεται - απο το να βοηθησουμε καποιον να στήσει το μοντελο του, μεχρι να βοηθησουμε το πισταρχη να συντηρησει την πιστα που εμεις θελουμε να χρησιμοποιουμε.
DSC_01561- Τί αποκόμισες από το Euro όπου συμμετείχες;
Ο καθενας που συμμετεχει στο Euro αλλα και σε οποιοδηποτε αγωνα του εξωτερικου, αποκομιζει πολυτιμες γνωσεις και εμπειρίες. Παντα υπαρχουν πραγματα που δεν γνωριζεις και καποιος αλλος τα εχει ηδη σκεφτει. Απο αγωνιστικης πλευρας, το να συναγωνίζεσαι με καλυτερους οδηγους σε κανει να θες και εσυ με τη σειρα σου να ανεβασεις το επιπεδο σου και να βελτιωθεις. Επισης οι γνωριμιες που κανεις στο χωρο ειτε με οδηγους ή αντιπροσωπους εταιρειών, παντα βοηθουν.

- Μπορεί κάποιος Έλληνας οδηγός να φθάσει στο επίπεδο των ξένων; Αν ναι με ποιον τρόπο;

Βεβαιως και μπορει. Απαιτεί πολλη προπονηση και καλη προετοιμασια ετσι ωστε να γνωριζεις απολυτα τον ρολο του καθε εξαρτηματος στο μοντελο σου οπως και το τι επιδραση εχει η καθε αλλαγη που κανεις. Οσο καλυτερα γνωριζεις το μοντελο σου τοσο πιο ευκολο γινεται να κατεβασεις τους χρονους σου. Ακομη και εαν καποιος νομιζει οτι δεν εχει ταλεντο, πιστευω οτι με πολυ δουλεια και αφοσίωση τα καλα αποτελεσματα θα ερθουν.
- Ο νέος τρόπος διεξαγωγής του πρωταθλήματος σε βρίσκει σύμφωνο ή όχι;
Ο νεος τροπος διεξαγωγης του πρωταθληματος με βρισκει απολυτα συμφωνο. Τα club και οι πιστες εχουν αρχισει να αυξανονται σε αριθμο,DSC_04901 ειδικα στο off-road και το 1/10 on-road, και η ΕΛΜΕ επρεπε να προσαρμοστει σε αυτο το καινουργιο καθεστως. Οι αγωνιζομενοι μπορουν να προπονουνται σε οσους αγωνες θελουνε, σε τοπικα πρωταθληματα, και παραλληλα να μπορουν να διεκδικισουν μια θεση στο πανελληνιο με πολυ μικροτερο κοστος και χωρις να πρεπει να δεσμευσουν 5 ή 6 κυριακες μεσα στο χρονο. Το να προετοιμάζεσαι για ενα και μοναδικο αγωνα οπου θα κριθει ο Πρωταθλητης Ελλαδος ειναι πολυ πιο συναρπαστικο και για οδηγους αλλα και για θεατες.
- Κινήσεις της ΕΛΜΕ. Σε βρίσκουν σύμφωνο ή όχι;
Η ΕΛΜΕ σιγουρα κινειται στο σωστο δρομο. Τα μελη μπορουν με πολλους και ευκολους τροπους να δηλωσουν και να πληρωσουν ενω απο την αλλη οι πιστες γνωριζουν τον ακριβη αριθμο αφωνιζομενων εκ των προτερων. Η κατηγορια "Β" ειναι σιγουρα κατι που θα αρεσει σε πολυ κοσμο, ενω το συνολικο κοστος για να βρει καποιος Πρωταθλητης εχει μειωθει αισθητά. Με την μειωση του αριθμου των αγωνων, η ΕΛΜΕ θα μπορεσει να κανει πιο ποιοτικους αγωνες με, ελπιζω, μεγαλυτερη ανταποκριση απο αλλη την Ελλαδα. Ειναι λογικο να χρειαστει λιγος χρονος για να προσαρμοστουν τα μελη και ολοι εμπλεκομενοι στις αλλαγες, αλλα στο τελος της χρονιας θα ειναι πολυ πιο ξεκαθαρο εαν οι κινησεις αυτες ητανε σωστες και τι πρεπει να αλλαξει περαιτέρω.
DSC_04381- Αγαπημένη πίστα του πρωταθλήματος για να τρέχεις;
Σιγουρα η καινουργια Αρενα ανεβασε τον πήχη για τις υπολοιπες πιστες Πανελλαδικος - η σχεδιαση οπως και το terrain ειναι μια καινουργια προκληση για φετος. Η πιστα των Σερρων ερχεται δευτερη στις προτημησεις μου μιας και εχει πολυ καλες εγκαταστασεις και μια σχεδιαση με ωραια ροη. Δεν εχω ακομη τρεξει στις καινουργιες πιστες της Αττικης, αλλα πιστευω οτι ο ανταγωνισμος στον χωρο θα ωθήσουν τους ιδιοκτητες τους στο να κανουν μια καλη προσπαθεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου